måndag 29 oktober 2012

Utstyrsel och Roadtrip!

Hade en super trevlig lördag tillsammans med Anna och Jennifer :) Senare även med boysen då vi joinade "deras fest". Ja, och för att inte lämna borta det, så hade jag även min bror med mej halva kvällen :)
Jennifer fixade ihop min sminkning och hår och WOW säger jag! Efter två timmars sminkande, sprayande, limmande och petande var det klart! Och jag var såååå nöjd med slutresultatet! Jag må ha sett mycket annorlunda ut, men gud så nöjd jag var! :) Jag är dock inte helt säker vad jag var, men en fisk tyckte vi passade bra så, det fick bli det, haha! Inte direkt något som "alla andra" är utklädda till på halloween!

Igår hade vi besök från Pargas (Nagu) och Åland hela dagen! Vi var ut och äta och umgicks och hade super roligt! Fick träffa mina syskon, min gudson, min mamma och Robert och Johan :) Hade en super trevlig dag och på kvällen tog vi det bara lugnt. Lagade mat tillsammans och kollade TV.

Imorse, efter många suck och himlande med ögonen, kom jag äntligen iväg till stallet. Red Pale utan sadel och det här med dressyr börjar gå bara bättre och bättre nu! I börjand av passet hade vi verkligen olika åsikter om allt, men efter att ha renat luften med några bockningar och några fartsprång var han som en dröm! Dessutom bättras min sits varje gång, idag var jag nästan 100% nöjd med allt!            "Det tar sej sa pyromanen"
I söndag blir det utkörning av grisar till nya hem :) Eller så står det på shemat iallafall, om allt går som planerat :) Så jag och Anna drar en "KUOPIO ROADTRIP 2", bara att inte till Kuopio då förståss :P Med skall såklart kivi-blaablaa köttbullar, springrollaren och Eric Saade :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar