onsdag 17 oktober 2012

Reklam per meddelande !#*^?%!!

Jag hatar reklam- och sevicemeddelanden, alltså massor! Bara att jag ser firmans namn på telefonen så tänker jag
"suck... vad är det NU för procent-rea-shit då?!"
Oftast raderar jag det innan ja ens läst igenom en tredjedel av babblet! För det är helt enkelt ointressant...
Well, idag fick jag först två meddelanden från H&M, ett från Lindex och ett från Namnnappen! Gahh säger jag! Mina nerver höll verkligen på att spricka över all reklam (ja, den kan faktist vara riktit irriterande!)

Det plingar till i telefonen IGEN, och det står "Gigantti" på skärmen...
"jaha, och VAD är det NU då? rabatt på iPhonen 5 REDAN??"

Det var inte rabatt på iPhone 5.. Ännu...
Jag smallt... Ner i soffan, som smör en varm sommardag. Pladask! Småröd i ansiktet och varm om kinderna satt jag och fnittrade för mej själv i typ 10 minuter! Ojoj <3 Det var lite nytt för mej... Reaktionen.

2 kommentarer:

  1. Sött och kanske ett bra reklam mess? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. J verkligen något udda (på ett mycket positivt sätt), det är sånahär reklamviestin jag tycker om ;) <3

      Radera