fredag 19 oktober 2012

Familjehelg!

Denhär helgen kommer endast att tillbringas med familjen. Fy så skönt det skall bli! Ingen blogg heller på hela helgen, om nu inte något riktit spännande händer då, men månne inte det kan vänta ;)
Så jag hör av mej pånytt efter måndagens "parsamtal", jo, jag hamnar fortfarande gå på dedär mojset... *suck* Men nu får det vara sista gången. Jag har min familj i skick och mitt förhållande fungerar mer än perfekt! Så, jag drar mej nog ur detdär axelklappandet och pajjandet nu!

Idag blir det, som vanligt, fredagsbastu och mys.. Imorgon får man se vad det skall hittas på :) Jag bryr mej egentligen inte så mycket om VAD som görs, bara jag får vara med mina pojkar! <3 En hel helg... 

.*~Paradiset~*.

Och jo.. Oliwer har lärt sej at sjunga nu.. Riktigt sådär "skapligt", så nu får man gå runt och höra på

"tatta tattataaa! tattaataaa"

och 

"oh oh oho ohoh bam bam stall"

Ni känner säkert igen dom låtarna, haha :)

2 kommentarer:

  1. kan va bra att ladda kraftena inför nästa helg! :D
    Ha en super helg gums <3
    puss o kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite varva ner och ladda batterierna, kan behövas ja, det menar du ;)
      Ha en bra helg du med Hun! <3
      Puss & Kram <3 <3

      Radera