onsdag 17 oktober 2012

One day...

Hur många gånger ännu ska man få bli såhär förvånad? Nåväl.. Hoppas överraskningarna slutar ploppa fram sådär "mittiallt" då man som minst anar det. 

Idag.. En helt vanlig dag antar jag. Hade gäster i min lägenhet inatt som var jätte glada över att få vara där. Well, jag är bara glad över att få hjälpa till :) Speciellt att få hjälpa någon som verkligen uppskattar ens hjälp!

Nu borde man börja fundera på någon middag också.. Sku vara mycket skönare att bara få sitta i soffan, lyssna på musik och låta tankarna flyga iväg.. Till en annan plats än där det måste lagas middag! Eller till en plats där någon annan sku laga middagen åt mej? Ojoj, där har ni paradiset för en hemmamamma!
Jepp, idag är det en sådan dag.. Inspiration och lust till något överhuvudtaget = NOLL.

Tror jag ska ta en paus från stan snart.. Åka ut till stugan eller till någon släkting i Nagu och bara vara. Få sova till tystnad och umgås med mina allra närmaste! <3 Låter nååågot lockande..
Eller så slår jag in dendär något omtalade resan till Sverige? De ni.. Jag tror det får bli så!


Ou jeah, sounds like a deal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar