fredag 12 oktober 2012

Framsteg!

Can you see the happiness in me? Om int så får ni nog en andra chans att se det, för jag är lycklig! LYCKLIG med stora bokstäver! Och ni som inte tål det får vänja er! Jag mår bra, jag känner mej bra och jag ÄR bra! Kan man tänka sej.. Jag har mokat ut allt skit ur mitt liv, allt. Det ligger där någonstans bakom mej, jag struntar i hur den skiten mår, för jag stannar inte kvar för att kolla, jag går framåt i mitt liv! Jag har en underbar pojkvän, en underbar son och underbara vänner! För att inte tala om släkten och familjen. Jag har INGENTING att klaga på, NADA! NOTHING!

Mina kilon har annars ökat igen, med ytterligare 2kg. Folk påstår att jag blivit rundare i ansiktet och jag utstrålar ett bra mående! Kanske jag gör det, dedär med att "du har blivit rundare i ansiktet" har jag dock inte själv lagt märke till hihi ;) Men kanske det är så.. Kanske sådant man inte märker själv i första taget.
Men nu är det ju roligt att stiga på vågen, den visar något mycket positivt, varje gång! Inte små futtiga kilon som borde öka med 15+...

Resultat under 1 år!
                                                           

Idag skall jag lägga ut en minigris på foder/test till en familj i Ekenäs, det är lilla Frej som har turen att får chansen till en familj. Fast vem älskar nu inte lille Frej, han är helt ljuvlig!
Ikväll blir det tumiskväll med älskling, det var länge sedan sist. Då man alltid har så många vänner som man bara vill ha med sej :) <3 Men nu får man bara motstå det och ta det riktigt lugnt tillsammans bara vi två. Bastu, gott och film står på shemat! Nu bara vänta att M kommer hem från skolningen i Hesa!

2 kommentarer:

  1. Hoppashoppashoppas lilla Frej passar in i familjen för han om nån behöver en egen familj :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Channa du har så rätt! Och det ser mycket positivt ut!! :) Var en timme idag hos dom och såg hur Frej betedde sej, han e dunderkär i familjens yngsta (hon som tar honom egentligen) :) *håller tummarna*

      Radera