tisdag 16 oktober 2012

Back On Track

Dressyrträning kan sen vara bland det bästa som finns, då man själv märker framsteg och förbättringar! Min balans och hållning har inte varit den bästa eftersom jag bara hoppat så gott som hela sommaren, både träningar och tävlingar! 
Nu är det dressyrträning som gäller 2 ggr i veckan och en gång hoppning, så att detta blir till något :) På lördagen red jag dunderträning, och såklart UTAN sadel. Man känner så mycket bättre av hästens rörelser osv då man skippar sadeln! Övade på bommar pch sedan bara på hållning och plats på hästen! Jag var super nöjd då jag hoppade ner från Pale, vilket succépass!! <3








På Söndagen hade vi en Nagu dag med Martin, fick tillochmed plocka upp Oliwer i Pargas (han har pappavecka) och ta honom med och hälsa på sin mommo. Hade jätte kul, synd att dom bor så långt borta! Men behöver inte vänta så länge före dom kommer allihopa och hälsa på <3 :)

Igår fick vi "suprise besök" av Anna! Kvällen slutade med firmajobb för pojkarna och taco-kväll för mej och Anna! Haha, reilut.. Men för att inte lägga dom på piina så hämtade vi de som blev kvar åt dom flitiga arbetarna. Har man nånsin sett så galada gossar? Nej jag tror inte det :D Tänk va lite tacos kan göra..

Nu skall jag veva igång Netflix (som btw är bland det bästa som någonsin uppfunnits!!) och titta på en film. Resten av dagen ska jag springa runt lite innan sonen kommer hem ikväll. Blir bland annat stallet en sväng, butiken, en kaffe med Janne, och sedan får man se vart det bär av :)
Ha en bra Tisdag alla! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar