tisdag 9 oktober 2012

Sådant sådant

Har lärt mej vem det går att lita på och vem som man bara kan skita i att ens lägga märke till. Men vad är bättre än det att du vet vilka de falska svinen är! :) Då behöver man ju inte gå runt och tro nånting annat. Jag behöver inte sådana personer i mitt liv.
Jag är omringad av en härlig familj, inte bara min son och min sambo! Utan även min "gamla familj", mamma, pappa, syskon, mor-och farföräldrarna, kusiner! Sedan mina vänner, dom allra bästa man kan ha! Jag har inte 100 "vänner" som backstabbar mej var och varannan dag, utan jag har ett litet gäng vänner som ALDRIG skulle säga ett enda ont ord om mej, och det som finns att säga tas face to face och inte bakom nåns rygg, ni andra bryr jag mej inte om! Jag har ett sådant antal goda vänner att jag har tid med alla, kan ge min uppmärksamhet mer eller mindre åt alla och hinner träffa alla! Vi kan även umgås alla på en gång, ha oförglömliga nights out tisammans! Eller bara se på en film, laga mat tillsammans eller bara sitta och glo i taket, lika kul är det ändå! Och ni vet vem ni är, det vet jag att ni gör!
(M, J, A, K, J, S, Å, S, J, C)
Vissa av er bor längre bort, och därför träffas vi mindre.. Men vi är fortfarande lika bra vänner trots avståndet!
Vill bara säga hur otroligt underbara ni är! Ni vet när jag som mest behöver er, utan att jag måste ringa eller skicka 15 gånger åt er innan ni har tid med mej. Jag behöver bara lägga ett samtal till er, och vissa av er skulle tillochmed köra många många kilometer för att komma hit och "bara säga hej". Vissa av er gör det ju också!
Jag ställer upp till er så som ni gör det åt mej, jag behandlar folk så som dom behandlar mej. Är du en twofaced motherfucker med nothing more to give than a lazy face och en snabb mun med oärlighetsdiarré så ska man inte förvänta sej så mycket tillbaka! ;)
AMEN

2 kommentarer:

  1. Det är inte hur många vänner man har de är att man har de vänner som räknas när de gäller! <3

    SvaraRadera