tisdag 30 oktober 2012

Blörrp!!

Har kämpat på med min telefon.. Många dagar redan.. Till en början bråkade den med någo kontoinställningar och att jag inte hade rätt uppgifter för betalning (fast det jag skulle uppdatera/ladda ner var gratis) och igår började den stänga av alla nerladdade apps.. *suck* säger jag..
Man känner sej som bakom galler i ett fängelse då telefonen börjar stärva, pga att
1. Det finns inte möjlighet at dissa iPhonen och byta till någon gammal hederlig 3210, eftersom simkortet inte passar
och 2. Stärvar iPhonen finns det ingen akku att ta ut för att "nollställa", sådär som man gjorde på "gamla goda tiden" (ja för 2 år sedan....)
 Nå idag uppdaterade jag hela telefonen, tämde den osv osv.. Mentror du den fungerar?! Jo nej, inte en chans heller...

Telefonexpert, aka Gigantti, nästa! Morrss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar