torsdag 18 oktober 2012

Tankar som glider iväg.

Ja, jag tycker att han är bra. Riktigt bra! Och ja, jag tycker att han ser bra ut, riktitgt jävla bra ut faktist! Speciellt efter att han bytte frissyr och började se äldre ut. Han är ingen "unge" längre! Nej, jag är inget mega fan.. Jag kan lyssna på hans låtar och tycka om dem, och jag klarar av att se ett foto på honom utan att klottra det fullt med "WE HATE J.B! HE´S GAY!"

En sak som jag och min kompis dock har funderat ofta över är... VARFÖR är Justin Bieber så jävla hatad? Vi brukar alltid komma fram till samma svar..........
"avundsjuka"

Han är framgångsrik, han kan sin sak och han är mycket bra på det han gör. Så, det är alltså det folk är avundsjuka på, och därför folk hatar honom? Varför annars? Han har väl inte gjort något illa, annat än uttryckt sej lite konstit i media någon gång? Vem av våra kändisar och popstjärnor har INTE gjort det då?

Varför ska det buffas på vissa folk mer för deras små misstag, medan andra som kanske gör misstag gång på gång aldrig får höra för något av dessa misstag?

Varför finns det människor som inte kan inse att dom  inte är nummer 1 just nu på den fronten (vad saken nu sen gäller..) Medsamma någon annan "klarar sej bättre" här i livet, så skall det kastas en massa hat på dem, eller göras allt som kan för att förstöra för denna. Ingen skillnad sen om det gäller husdjur, ridsport, musik eller en speciell person! Låt människor vara, for God sake. Låt människor leva sina egna liv, lev du ditt, så lever jag mitt, och dom andra deras PISTE med det!

Och nej detta har inget att göra med någo angst, det bara kom en tanke i mitt huvud som ledde till det ena som sedan ledde till det andra :) Sådär som mina tankar brukar "födas"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar