onsdag 24 oktober 2012

Stora problem och Hjärteont

Hello!
Klockan är snart 10 och min son sover fortfarande.. Såhär länge har han inte sovit sedan förra julen tror jag, haha! Själv har jag redan varit uppe 45min och fått lite smått och gott gjort.. Bland annat fick jag nu äntligen in fotona i Oliwers fotoram! Skulle göra det igår, så jag klippte ut fotona till passande former och placerade dem rätt. Märkte sedan att vi inte hade tejp eller lim så måsta passa in fotona precis och sedan försiiiiiktigt lägga "baksidan" på plats.. Och VARJE gång jag var färdig var det något sabla foto som hade farit snett eller helt åkt från plats (ramen har alltså 13 foton, 12 månader och ett stort foto) Jag tappade så otroligt nerverna på de att jag bara dissade allt och bänkade mej framför tv.n istället! Gruff! Nå, men nu är det gjort och sonens alla 12 månader finns på bokhyllan :)

Hade en super mysig kväll igår med kex, ost, några glas vin och 3 avsnitt av 4400. Sista säsongen, alltså den fjärde, pågång nu och funderar på vad tusan man skall kolla på efter det sen då? Tips på bra serier?? Någon?
Följer nu med nerladdat Vampire Diaries och Revolution, och via Netflix 4400! Via Netflix går det ju att titta direkt man har tråkigt, VD och Revo. måste väntas på alltid en vecka... *suck* Det största problemet just nu, "vad ska jag titta på för serier"
Nå belive it or not, men jag har inte just någo andra problem heller att fundera på...

...förutom mina hjärtsmärtor.. Som började busa med mej igår i duschen. Tänkte bara inte destumer på det så försvann det! Men nu imorse kände jag av det igen.. Fler hjärtfilmer orkar jag inte med för dom säger ändå alltid samma sak! "Du är helt frisk!"
Undrar om jag äter tokigt? Ohälsosamt? För mycket fett? Men nej inte tycker jag att jag gör det.. Äter ju för att vikten skall öka jo (som den gör hela tiden) men äter ju inte hamburgaren, pizzor och friterat!
Nå, kanske det bara är något obetydligt igen som det alltid varit!

2 kommentarer:

  1. Hej hur går det för Frej?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ska idag ringa de intresserade och se om intresset ännu finns kvar, isåfall åker han dit på heltid :) Ett hem över vintern pratade dom om att börja med :)
      Men han växer, inte på höjden då men definitivt på bredden!

      Radera