tisdag 2 oktober 2012

Min dag!

Hade en super härlig början på dagen med frukost på sängen och min familj brevid! Idag blir väl en dag som alla andra, eftersom jag firar först på lördagen och M just stack iväg till Norge på skolning. Men ikväll ska jag träffa Janne och se vad man hittar på för skoj! Herregud, 21 år.. Jag minns då jag tänkte 

"...bara 2 år kvar, sen får jag mopokort"
"...bara 3 år kvar, sen får jag ta körkort"
"...bara...ja, vad finns de nu att vänta på mera?"

Jag antar att den nästa dagen värd att fira för min del blir 30 års dagen eller nå, och ja, dit är det ju BARA 9 år jämnt! Och jag hoppas dom 9 åren går lååångsamt!

SVAR PÅ KOMMENTAR!

Kan ju lägga hit också. Svarade redan på kommentaren men.. Det var någon som undrade varför jag inte startade (nånstans??) med Pale som ett ekipage den 23.9. Orsaken till det var alltså för att vi den helgen firade säsongsavslutning ute på stugan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar