torsdag 27 september 2012

En dag

Huuh vad jag är trött. Blev bjudna på bastukväll och pizza till Janne igår, hade en super rolig kväll :) Lite mindre sovigt än vanligt men vad gör nu det egentligen.. Ingenting!
Vi gick först en runda med Oliwer på stan, en kvällslänk med vagnen igen, kan sen vara så otroligt skönt! :)

Idag skall jag ha en chilldag, mysa om råttorna lite och se på en film med Oliwer, äta gott, sova dagssömn och bara slappa. Imorgon sticker jag iväg till Pargas till världens bästaste bästa vän Anna! <3 Vi ska ta en heldag i stallet, pyssla om Choko och sedan gå till planen och rida. Just like good old times! Väntar!
På samma resa far Oliwer till pappa, de är ju mindre roligt, men jag får äntligen lite tid åt mej själv och mina hobbyn också. Fast det bara varar i typ en dag men.. Man får ta vara på det lilla man hinner med.
För på lördagen kommer Anna hit! På morgonen skall vi klippa klövarna på grisarna (får se hur mycket dom skriker denna gång... men grisar skriker ju alltid då man håller dom stilla så what to do, man vet ju att det inte är pga att något gör ont!)
Sedan skall vi till Salo och visa upp Nexi för hennes troligen nya ägare, och hoppas det nappar nu. 
På kvällen anländer Åsa också och sen blir det inget annat än skoj, skoj och mera skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar