söndag 2 september 2012

Oh nooo !

Idag var verkligen inte riktigt min dag på tävlingsbanan. Båda hästarna ville tydligt ha ner mej från hästryggen, men denna dam hålls "stadigt" kvar bara, för den saken är säker, att JAG faller INTE av hästen på tävling Haha! 
Även idag höll jag det, men måste nog säga att det var jäkla nära att jag skulle få smaka på Brobys sandplan (bokstavligen SMAKA)...

I 80cm med Pale gick banan annars någorlunda förutom till en oxer som vi tattrade något obeskrivligt och det slutade såhär:


MEN jag hölldes kvar i sadeln!

Dior var super på båda banorna, men han vägrade i 80cm på kombinationen och i 90cm på en våg, men i 90cm hoppade han kombisen super super fint jag måste säga att jag struntar i att vågen inte blev till något, jag är super nöjd och stolt över honom ändå!

Mitt och Diors tattrande i 80cm såg ut såhär:




MEN även där hölldes jag kvar, lite stolt nog måste jag säga. För nu var det inte ens pga. mina långa ben jag inte flög ner, utan pga. Diors panna och öron (kolla bild två) haha! 
Man kan ju inte annat än skratta.

Krämpor på dagens meny:

~ Ont i Benen ~

~ Ömma revben ~

~ Något svårt att få luft ibland ~


JUST GOTTA LOVE THE LIFE WITH HORSES 

1 kommentar: