måndag 10 september 2012

Random dag!

Fick just hem min underbara son! Iiik, härligt!
Idag har varit en dag med fart. Först FÖRSÖKTE jag städa här hemma, det blev mest bara ett ända latande i soffan med en smörgås och ett glas mjölk!
 
OJ NU KOMMER DET GANGNAM PÅ X3M!!!
 
Måsta bara påpeka det!
*dansar till musiken genom hela låten*
 
 
Nå väl. Inte fick jag någo städat alltså. Sen ville Ida ha med mej till stallet och fotografera henne och Sibelius, så här kommer nu några bilder från det!
 




 
 
 
Sibelius är otroligt vacker! Då man ser på honom förstår man genast varför man älskar finskisar, eller så är det för mej ialf, hih!
PSST ridhjälmen är vackrast! <3
 
Efter det håsade jag iväg till säästöpörssi och handlade olja till martins bil och lite matkippor åt nassarna, som igår flyttade stall till Prästkulla!
Efter att ha tentat in namnet på oljan, gick runt i butiken och sa det för mej själv om och om igen, såg jag något intressant och glömde såklart bort det! Men tur har man inte tummen helt där bak så fick med bondvett med mej ut rätt olja haha!
For en sväng och hälsa på nassarna. Konstaterade för mej själv att Louie är tjock och Molly inte är så långt där efter på viktkurvan! Men vadå, vi lägger på oss hull för vintern hörru!
Dom små lekte på för fullt. Lilla Frej kommer kanske flytta till nytt hem också, grannen ringde igår och var super intresserad av hon *hoppas!* Han skulle få det så super hos henne!
Nå, vi väntar med spänning på svar!
 
Påväg från stallet körde jag nån random sandväg till Tenala, kauhee offroad! Men bra gick det och till Salo kom jag och fick sonen med mej plockad hem! Så nu återgår man till "vardagen" igen, huhh vad skönt! Medsamma han är borta blir jag liksom så lat av mej. Men i helgen då han far till pappa, då tänker jag riktigt tillåta mej att vara lat, HEEELA långa helgen!
  Ringde och pratade med rådgivningen i Pargas idag också för att få någon bild över läget med Oliwers vikt. Vi pratade nästan en halv timme om dittan och dattan, älskar H på rådis!!
Väl hemma åt Oliwer en stor portion lasagne, så vi fortsätter i samma stil och hoppas på viktökning till checken om en månad!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar