tisdag 18 september 2012

Fullbok

NU äntligen har det börjat lugna ner sej med allt här hemma efter lördagens "dramalik!" Papperskrig och samtal på samtal.. 

Igår BODDE jag i Kela för att få alla papper i skick, men ÄNTLIGEN! *skönt*
Bara några andra papper kvar sen är allt helt i skick för dethär hemma-mammalivet!

Igår kom sonen tillbaka igen från en helg med pappa sin.
Alltid lika underbart att få tillbaka honom <3



Idag är dagen full av program (igen)
Vi har just lunchat och nu står det dagssömn på programmet. 
Direkt efter det kommer det en intresserad och kolla på Nexi (min hund som är till salu) och vi ska se hur dom två kommer överens, går det bra hoppas jag på att dom får det super tillsammans! Jag har en ganska bra fiilis över detta måste jag säga.
Sedan bär det av till Agrimarket för att handla torv och sedan till stallet för att gosa gris och städa!
Och tar kvällen slut där? nej nej. Sen skall jag till Draka-stallet och kolla på ett "utestall" åt mina grisar. Där måste nämligen fixas något så vi ska kolla med ägaren av stallet vad det skulle behöva fixas osv innan dom kan flytta in :)
SEN är klockan så mycket att jag hopas att Älskling (..och Janne) har jobbat klart på firman så han hinner med mej en stund ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar