söndag 23 september 2012

Ekö sista

Oj så chill vi har haft i skären, med kräftskiva och bastubad! Sista mökkireissun denna säsong.
Vi for igår direkt klockan 15 då Martin slutade jobbet, och kom just precis hem. Tur med vädret hade vi ju inte precis, men det gjorde absolut ingenting! Att ligga inne i stugan och mysa och äta gott däremellan är inget som jag klagar över..
Fick dessutom några helt super snygga bilder på Oliwer som Jennifer fotade, som jag tänker printa ut och rama in. Har jätte dåligt med utprintade foton på Oliwer, och familjen över lag. Förut skickade jag in till Ifolor typ var tredje månad, men nu har jag inte gjort det på säkert 8 månader.... Så följande beställing blir inte den minsta precis..

Idag blir det chill resten av kvällen med god mat, film, snacks och mys! Älska söndagar <3

Väntar på att alla skall komma till bords så kräftis kan börja :)
(jag och Oliwer)

MAT <3
(Jennifer och AK)

"OHOOOOOooo" vad roligt att gunga i båten!
(Oliwer)

Trött och slut hemma igen ^^
(Martin)

2 kommentarer:

  1. E det bara jag, eller finns där liksom lite drag av Samiq i sonen din? Speciellt bilden du lagt upp här ovanför, skulle nästan lika gärna kunna vara en bild på Samiq.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vetdu nu när du säger det så faktist! :) Kusiner lika som bär så med andra ord :)

      Radera