torsdag 13 september 2012

Funderingar!

Hej mina vänner! 
Har haft en allmänt härlig morgon så långt. Ätit frukost, bykt en omgång Oliwers loppiskläder och nu burrar diskmaskinen. Hur skönt som helst att få allt sånt undan redan på morgonen, så kan man lägga tid på roligare saker sen senare!
Låg imorse i sängen och funderade på vänskap. Sådär allmänt bara. De flesta av mina vänner vet jag att skulle offra en hand för mej, för precis så skulle även jag göra för dom! Eller skulle alla offra något sådant? You never know, and sometimes, you just know...
Kan oberoende bara konstatera att jag har världens underbaraste familj, och världens härligaste nära och kära, ni som stöttar mej i vått och torrt! Jag måste vara den lyckligaste på jorden!
Idag skall jag och Oliwer fara och handla lite påfyllning till kylskåpet. Sen, då jag titta över kämppän sådär snabbt, så tror jag att det krävs en liten "leksaks-upp-plockning" också. VISSA har en tendens att sprida ut sej över vartenda skrymsle och vrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar