onsdag 19 september 2012

En vardag

What to tell you friends.. 
Händer väl inte så mycket extra i mitt liv just nu förutom vardagen, så får dra till med den då, hihi! Igår var en programfylld dag, idag är en mycket chill dag (för en gångs skull!)
Det ända som står på programmet extra idag är att fara en sväng till grisarna med mat, annars blir det städning och matlagning här hemma! Hur jag sen kan uppskatta det också ibland, då man för en gångs skull hinner med det!! Och om man börjar uppskatta sånt som städning så gissar jag att man har ganska mycket program annars, fast det inte känns så himla mycket men.. Nåjo..

Igår hade ag "möte" med stallchefen över Draka angående boxplats åt mina grisar. Fick ihop en bra deal så nu kommer dom i fredagkväll att flytta till två uteboxar i Draka stall! Härligt att ÄNTLIGEN ha mina nassar på kort avstånd från stan..!
Cyklade till stallet, viket tog about 10 minuter, och såklart ösregnade det, så när jag hade cyklat 2 minuter var jag helt totalt genomblöt från topp till tå! 
Väl hemma satt en varm dusch precis så bra som den kunde sitta. Härligt!
Kvällen blev en filmkväll med pojkarna (M, J och O)!

Imorse vaknade jag tröttare än nånsin, fast jag sovit många långa timmar inatt? Ibland fattar jag mej inte på dendär sömnen. Du sover 4 timmar och är hur pigg som helst, eller så sover du 11 timmar och är slö som en våt trasa! Jo verkligen logiskt...

Fick igår super inredningsfiilis! Oh what to do.. Har precis framför mej hur lägenheten "borde" se ut, men usch så det skulle kosta massor.. Får vänta ett tag tror jag med det.

Psst, Oliwer klär skorna på sej helt själv, han får dom tillochmed på rätt fot (troligen i misstag men)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar