måndag 3 september 2012

Monday..

I våras gick jag och mitt ex på parsamtal för att få förhållandet att fungera, vi bestämde att arbeta för att få en lugn "skiljsmässa" istället för på ett förhållande.
Så blev det ju inte riktigt, eftersom vi till 98% inte kommer överens...
Idag har vi, efter 3 månaders paus där, en ny höst träff tillsammans. Undrar på allvar hur det kommer gå, men hoppas strongt på att vi kommer överens som vuxna, och att det inte blir något onödigt tjaffs.
Känns dock lite onödigt för mej att köra från Ekenäs till Pargas idag för det, och imorgon skall jag dit pånytt på sonens 1,5-års läkarbesök. Men det är väl värt det!


Sen skall jag såååå hem och umgås med mannen min som kom hem inatt, brunare än nånsin! Som jag har saknat honom, och nu är han här igen, varje dag <3 Tänk vad en liten vecka kan orsaka, sååå mycket saknad!!


Och på viktökningslinjen kan jag ju tillägga att det bara går uppåt!! Jess Jess!!
Hade som mål att tills nästa sommar gå upp 10kg. Trodde inte det skulle lyckas men så som det ser ut nu så har jag kanske inte så svårt med det trots allt.

En måndag, och jag är gladare än någonsin, thank you for making me happy every second of the day <3

2 kommentarer:

  1. Om man vill något mycket,så lyckas det nog :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det, och vissa saker är helt enkelt värt at kämpa för :)

      Radera