fredag 21 september 2012

Marknaden mm.

Igår öppnade Ekenäs marknaden, så vi var dit en sväng på kvällen, jag, Oliwer, Martin och Janne! :)
Gick och tittade och köpte gooood vitlöksströmming och vitlöksmajonäs *omnom* som idag skall avnjutas på lunchen ;) Sedan åkte vi lite pariserhjul, och herregud jag är verkligen påriktit höjdrädd.. *autsch* Oliwer tyckte det var helt super roligt!! :) Dansade till musiken och tittade glatt på allt från den höjden!
Träffade också Sandra och hennes familj och Bodil med sin man, kul att se någon man kände, och båda två gamla barndomsvänner! 

Idag kommer världens bästaste bäste vän till Ekenäs och så blir det marknaden igen, väntar <3

Världens "kukkuuuu" bild ever! :D <3
Min familj, det viktigaste som finns på hela jorden! Vad vore jag utan er, mina busar <3

...och lilla janne, min lilla härliga Janne ^^ <3
You are the best!

Imorgon åker vi ut till skären med Martin, hans föräldrar och Jennifer med familj. Ser verkligen fram emot att slippa bort från stan. Där skall det käkas kräftor i määängder! :)
Mer om det på söndagen då vi återvänt till fastlandet ^^

(här ännu en bild på marknaden uppifrån pariserhjulet)

Lyssnar just nu på...



Otroligt chill låt såhär på en fredag förmiddag i väntan på gott sällskap, goda vänner och en otroligt rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar