onsdag 5 september 2012

M-M-M-B

(Mat, Musik, Mardrömmar, Bilder)

Igår blev igen en såndär "snacks + film" -kväll!
Sätter sej gott i min mage iallafall.. Märkte igår då jag skulle dra på mej mina storlek 34.ans jeans att det var ingen lätt match! Jag själv fick upp dom till höfterna och sedan med våld hela vägen! Men knappen fick jag omöjligt fast, Martin fick sköta den delen och sedan gick jag med indragen mage, rädd för att knappen skulle flyga ifall jag andades ut! Haha, nej dom jeansen får fara nu tror jag.. 
Men mina goda kvällsmål tycks göra susen, och nej jag tänker inte sluta med dom FAST mannen min är på "diet", not a chance!



Igår efter filmen har jag tydligen somnat på soffan, det minns jag.. MEN jag vaknade upp i sängen inatt 4-tiden, med alla kläder på.. Älskling har BURIT mej till sängen?! Aws! 
Men mindre härligt dedär med att sova med kläderna på, verkligen.. Vet inte, men alltid då jag sovit med kläderna på har jag drömt jätte underliga mardrömmar.. Likaså inatt!
Minns inte helt nu vad det var, men äckligt var det iallafall! Usch..

Till annat.. Senaste hitten, PSY - Gangnam Style , alltså helt amazing låt! Men efter at ha drogat den nu i veckor så har jag faktist hittat en annan av deras låtar som också är helt jätte bra: PSY - Right Now
Deras videon är bara sååå bra! Eller dom är så dumma att dom blir helt super coola!

Här kommer nu också endel av gårdagens fotokeikkabilder på Ida + Ressu och Heidi + Nova.
(dessa bilder får inte kopieras!)

Iväg for det med fart, Ida & Ressu

Ida & Ressu

Galoppvarvet startar, Heidi & Nova, Ida & Ressu

Slutrakan, Heidi & Nova, Ida & Ressu

Nova & Heidi

Funderar på att rulla sej men det blev inget! Ressu

Nova poserar

Sköööönt! Nova

Sträcker liiite på benen, Nova

Underbart vackra Nova!


7 kommentarer:

  1. NEMEN FY FAN VILKEN TJOCKIS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja de gör jag, FAKTISKT

      Radera
    2. Jo jag tänkt också att ska du börja "gnälla" på att nån av ryttarna e tjocka så sku jag blivit SUR (!!!) ;) Men jaa, int klassar jag mej ännu som tjock, bara mer välmående ;)

      Radera
  2. VERKLIGEN INTE fet!!!! Tjock eller ens rund. Tvärtom!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Camilla :) de va däremot en min kompis som hade kommenterat det,hon kallar mej alltid "fet". men skulle någon på allvar komma och kalla mej tjock hade jag nog svarat något i stil med din kommentar :P

      Radera
    2. Camilla, hur kan jag följa din blogg? Måste man laga någo konton? :/

      Radera