tisdag 1 januari 2013

1.1.2013

Ligger och funderar.. Idag är det 1.1.2013. Ett nytt år har börjat! Ett år fyllt av nya utmaningar och händelser. Fyllt av glädje och kärlek!
Mitt gångna år var mycket händelserikt. År 2012 kommer kommas ihåg som året jag gav upp mitt gamla liv och började ett nytt, lyckligare och sundare liv! Ångrar inget.. Valen jag gjort, angående flytten, vänner, allt! Allt har varit värt det.
Nu kommer jag stiga över linjen till 2013 med pirr i magen över allt som kommer hända och ske. Cant wait!!

Igår firades det med buller och bång! Vi åt nyårsmiddag, pyntade och grejjade mat och bål. Hade kul med vänner, dom bästa! 12-slaget firades in med Martin, Janne, Jennifer och Stefan! Vi sköt några raketer, badade bastu och chillade! Direkt efter 12-slaget joinade också Pia, wiiee!! :)

Hoppas ni alla har en bra första dag på året. Min spenderas med älskling, en stund i stallet med bästa ponnyn Conny och sedan eventuellt lite mat med Janne! :)
GOTT NYTT ÅR!! <3

(Bilder från mitt nyår kommer senare idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar