fredag 11 januari 2013

Svar på kommentarer åt Smulan och Sandra

Dessa två produkter som jag använder heter Neutrogena Visibly clear 2-in-1 och Facial Scrub with strawberry extract från Mjukt & Skönt

Neutrogena köpte jag i vanlig matbutik (i det här fallet från K-market i Ekenäs), exakt pris kommer jag inte ihåg just nu.
Jordgubbsskrubben fick jag av min pojkvän så har ingen aning varifrån den är, men man hittar dom på internet nog :)

Här kommer bilder för att underlätta ifall ni tänkte köpa:

Tvätt morgon och kväll säger det på tuben, men jag har tvättat endast på kvällen, varje dag. Har också haft den som ansiktsmask 3-4ggr/vecka. Första gångerna man använder den suger den ur hyn så extremt att det svider, kyler och bränner på samma gång i ansiktet, men ooo så skönt att känna att det gör nytta :)
Skrubben (den längst till höger) använder jag ganska olika, beroende på från vecka till vecka. Ibland 2 gånger, ibland 5 gånger. Man skall ju inte använda skrubb så ofta på hyn, men denna är så mjuk att det har inte skadat på något sätt fast jag använt den oftare!

(bildernma är tagna från internet)

Hoppas detta hjälper er lite! :)


4 kommentarer:

  1. Tack, ska köpa neutrogena nästa gång jag besöker butiken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rekommenderar! Även jorgubbsskrubben! Den är helt amazing! :)

      Radera
  2. Förstod att jordgubbsskrubben finns i Säästöpörssi :)

    SvaraRadera