torsdag 24 januari 2013

110cm, babysar & små kläder i blått och rosa!


Gårdagens hoppträning gick otroligt bra! Hoppade banor på 90cm-100cm och enskilt hinder 110cm. Lite bilder med här från träningen, och en video kommer senare idag! :)

Nå utöver ridande och hästar... Igår fick en liten flicka födelsedag! Idag skall jag åka till BB och mysa med en dygns "gammal" tös. Jag undrar hur babyfebern kommer må efter detta? 45 graders HÖG feber tippar jag på!
Då jag fick meddelandet med fotot igår kände jag hur det bara steeeg och steeeg!
(och dessutom får jag gå och köpa fina söta underbara rosa små flickkläder. det gör man mer än gärna då man själv har en gosse här hemma) <3
Konstigt det, vi pratade med en kompis som har en flicka.. Jag, som har en pojke, hittar alltid fina flickkläder jag skulle vilja köpa. Och hon sa att hon hittar jätte fina pojkkläder. Men då man själv är på jakt så hittar man bara semibra kläder (tänker främst på kirppisar nu, nya kläder är det ju annat med) Vi får väl köpa åt varandra nu då, haha!
Nå en supersnygg sak hittade jag på fb-loppis åt min pöjk, en Björkvin huppari. Det var ju bara ett MÅSTE att köpa! Rekordbillig dessutom! :)


2 kommentarer:

  1. Åå de kom en flicka :) Kan bra förstå att du har babyfeber å att den e hög.. ;) För ja har me å int gjord ju din pöjk de lättare heller :D

    Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo :) Får se hur man är efter besöket på BB jo, kan nog vara ganska "kritiskt", haha! :D
      Min "lilla bebis" har lyckats med att göra ganska många babysjuka, även på "äldre dar" :D <3 Stolt över nisse-nassen :)

      Radera