torsdag 10 januari 2013

Har kämpat!

Jag har alltid haft från och till problem med finnar. Har aldrig varit fullt skjutin i ansiktet men har nog haft av dom riktigt tillräckligt!
Har också länge sökt efter rätt behandling och provat på mycket. Bara vatten, clearasil, salvor, ja you name it! Ingenting har riktigt hjälpt mej endå.

Den första september började jag använda en ansiktsskrubb med äkta jordgubbar i. Bitar och "saft". På sidan om det började jag använda en salva (dyr som fan) som man endera kan ha som ansiktsmask eller bara tvätta med det. Det är otroligt drygt, svider så sjutton i ansiktet men det har det varit värt! Ansiktsmaskar mej två gånger i veckan och nu har det börjat bli riktigt skönt och uppfriskande :)

Jag har härmed löst, mitt hudproblem, YESS!!
Här kommer resultat:





3 kommentarer:

  1. Får man fråga märkena på produkterna? Min hy började leva sitt eget liv då jag började studera på nytt, och har inte hittat nåt som riktigt funkar.. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har samma problem, vad heter salvorna som du använder? Jag har inte ännut hittat något bra, lider dessutom av atopiskhud så nästan ingen salva passar :/

    Smulan

    SvaraRadera
  3. Gör ett skillt inlägg med svaret i så får jag bilder med :)

    SvaraRadera