söndag 6 januari 2013

"HANNA": ......

Har nu alltså bestämt mej, fortsätter skriva, men inget om mitt privat liv, mycket lite om familjen och kanske mest om tankar och funderingar.. Sånt jag vill dela med mej av.

Nå väl.. Läser ju ganska många andra bloggar.. Både sådana jag känner och inte känner.. Tycker faktist mest om att läsa sådana bloggar som är skrivna av folk som jag

1. Inte alls känner
2. Vet vem som är men inte direkt känner

(Finns några bloggar som jag känner skrivaren till men har helt sluta följa dessa! Just nu är det tre stycken som jag för några veckor sedan helt slutade läsa.. Orsak? Jag är inte intresserad.. Enkelt! Deras liv intresserar mej inte, vad dom gör intresserar mej inte, deras drama intresserar mej inte. Så då hör inte jag till den bloggens läsargrupp!)

På bloggar som ja känner skrivaren bra till kommenterar jag aldrig, och här kommer det roliga.. För någon vecka sedan då jag silade igenom en viss persons blogg sådär hastigt så märkte jag att NÅGON hade kommenterat med mitt namn under ett inlägg. Det värsta är att den personen måste ha läst min fb eller blogg för det handlade om någo filmjuttun och jag hade verkligen skrivit om den filmen tidigare, att jag hade sett den och att den var bra. Först tänkte jag "aja sidu, där har jag skrivit någo" men sedan slog det mej... "jag har aldrig ens haft i TANKEN att kommentera den människans blogg" :D

Oh my God! Någon har ett liv nu, verkligen alltså... Ett mycket "roligt" sådant. Men hei, det bjuder jag på! :D
Och *psssst*, den som vill fortsätta kommentera med mitt namn kan ju tänka på tills nästa gång att lägga kommentaren på någons blogg som jag faktist läser! ;)

2 kommentarer: