lördag 19 januari 2013

Ren och fin, inget pin

Efter ett morgonbesök på spa (feat. Janne) känner man sej som en ny människa! Rent ansikte, uppfriskande känsla! Plockade hem med mej nya krämer och prylar.

Kollade just en suverän film!! Hotel Transylvania, jo barnfilm I know, men vet ni vad? Jag ÄLSKAR barnfilmer! Eller animerade. Bambi och Lejonkungen har jag kommit över, sett slut alla dedär. Men nu nya animerade filmer. Rio, Finding Nemo, Wall-E, Happy Feet, Horton hears a Who, Despicable Me osv.. Awsome filmer för alla åldrar! :) Och filmer jag kan se flera gånger om och om igen.

Och jo, rekommenderar en låt åt er:
PROBLEM av Becky G och will.i.am

Härlig lördag åt er alla TREVLIGA och UNDERBARA människor! Hoppas ni har det lugnt och skönt om det så är planerat, om inte så, festa lugnt! :) Själv har jag inte riktigt bestämt mej ännu vad som sker idag, finns väl några planer men svårt att välja! :P   -XO


från gårdagens träningspass, som var helt awsome!! :)



8 kommentarer:

  1. Du har fått former :) Jag är med efter ett par månader :)

    Syns vi den 28.1?? :D

    SvaraRadera
  2. Oj vilka former :D Efter ett par månader kan ja sakta vara med :))

    SvaraRadera
  3. De bara att komma me sen då du är i skick :)
    Jo som det ser ut nu så är jag nog med! :)

    SvaraRadera
  4. Wow! Skitsnygg! Du har fått otroligt bra kropp! :)

    SvaraRadera
  5. Vilken sporttig brud ;)

    SvaraRadera
  6. Vad tränar du? Boxning? Hurdan boxning?
    Du ha verkligen lagt fina former på dej, minns då du var mega smak, men verkligen inte längre! :))
    /R

    SvaraRadera
  7. Boxning jo :) Tränar helt vakio med min pojkvän, slag, spark och sparring. Sen tränar jag muskler, delar upp ett pass cirka 50/50 :) Ibland blir boxningen lite mera. Och tack! De ha kommit kilon och jag är super nöjd! Kan se mej i spegeln och vara nöjd, inget att klaga på!! :)

    SvaraRadera