onsdag 23 januari 2013

Sammandragningar!!

Jag är nervös, små stressad och rastlös som bara den! Igårkväll satt jag och pratade med min bästa kompis då hon mittiallt utbrister att hennes fostervatten läcker.. Redan??? De ju typ 3 veckor kvar!
Nå, in till BB bar det av med full fart och här har jag legat vaken halva natten och textat med henne :) Man får nästan sammandragningar själv av hela situationen :D
Nå, vaknade för en stund sen efter en rekordlång sömnlängd på 1,5h och ingen bebis har kommit ännu.
Detaljer och info delar jag inte med mej av tyvärr, men hoppas på att ett litet knyte skall få födelsedag den 23.01.2013 <3

Idag skall dagen spenderas med Heidi som kommit på besök till Ekenäs. På shemat står bland annat stall, ridning, kaffe och många månader att ta igen med häppenings :) Kankse även en runda på stan? We´ll see!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar