onsdag 9 januari 2013

Små lögnhalsar!!

Nu då The Walking Dead har paus har jag varit desperat med att hitta något nytt att se på. Provade på endel serier men jag fastnade helt enkelt inte i NÅGON av alla dessa.. Men här för nån vecka sedan snubblade jag över Pretty Little Liars !
Jag fastnade omedelbart! Sitter nu och väntar på att S02 skall komma ner så jag kan fortsätta titta. Som tur går det fort att ladda ner här så hela S02 (25 avsnitt) borde ta cirka 10 minuter :) Månne jag inte klarar av det?
Skulle kunna fördriva tiden med att städa eller något, men problemet är att jag har varit så fruktansvärt duktig så det är just nu så sablars städigt här inne att det inte finns något att göra ;) *äsch*


*psst*
Kan du bevara en hemlighet? 

..................................................................................................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar