onsdag 23 januari 2013

Ny ridförening

Då var man medlem i ny ridförening :) Bytte bort mej från Kaarinan Kenttäratsastajat då jag endå bor så långt borta från Kaarina just nu. Dessutom blir det lättare med träningar, lov, tävlingar osv att vara medlem i en förening som finns närmare :) Har varit super duper nöjd med Kake´s tävlingar, träningar och all annan extra häppening, verkligen! Det är en mycket aktiv förening som välkomnar alla, stora som små, nybörjaren och erfarna. Föreningens "trådhållaren" är otroligt sakliga och trevliga människor som hjälper med allt de bara har möjlighet att hjälpa med. Aldrig har jag behövt gå från deras evenemang med något annat än ett nöjt leende :)
Jag tror dock jag kommer vara minst lika nöjd i min nya förening :) En förening fylld av träningar, tävlingar, hjälp och andra intressanta händelser :) Ser fram emot att vara medlem här from. 2013->

1 kommentar: