lördag 29 december 2012

Shääppiiing

Igår var det kvällsträning. Lite på en timme var vi i hallen. Tränade muskler och lite teknikboxning. Fick in några riktigt bra slag på slutet så de tar sej ju så småningom :) Går och drömmer om mina pinka boxningshandskar, och jag har lovat mej själv att dom snart är MINA!! Dom är så otroooligt snygga! ;) Efter träningen hade vi bastu feat. Janne och drack några kalla! Då bastun var badad bestämde vi oss för att se på Jackass 3D och jag tror att jag aldrig har skrattat så våldsamt i hela mitt liv! Alltså fy tusan så idiotiskt bra film ju! Vi alla tre skrattade oss dubbelvikta av vissa scener! Ett mycket bra slut på en fredagkväll :)

Nu ligger jag i sängen och skulle inte alls orka stiga upp.. Not at all.. Vaknade då Martin for på jobb och sömnen ville inte komma tillbaka mer efter det! Så får ligga och fundera på vad allt som ska göras idag istället.. Först skall jag äta en härlig smörgås till morgonmål, med vinmedwurst och massvis med smör! Till det ett glas iskall mjölk (namm!)
Sedan skall jag printa ut alla Sagas papper, fylla i köpeavtalet och fara iväg till stallet för att skicka iväg henne till nytt hem. Hon kommer hållas i trakterna och kommer få ett super bra hem som sällskap åt en annan nasse :) Lite skär det inom mej att släppa iväg henne, men jag vet innerst inne att det är såhär jag vill ha det.. Saga skulle fungera som min super tama koppelgris och famn nasse, men jag har inte tid just nu att skola upp henne! Och hon har potential till så mycket, så därför får hon gå till ett hem var hon kan uppfylla allt detta :)
Efter grisandet skall jag söka Martin från jobbet (Janne joinar kanske om ja förstod rätt) och så far vi iväg på mellandagsrea :) Jag fick ett 50€'s present kort till Kultajousi av Martin i julklapp så för det skall vi tillsammans välja några nya bitar till mitt nomination armband som pappa med.fam. gav mej i julklapp :)
Sen om det finns intresse inne funderade vi även gå på bio, men måste kolla om det finns någo sevärda filmer först :P
Nu skall jag stiga upp, orkar inte ligga och dra mej mera.. Tjohopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar