lördag 15 december 2012

*river sej i håret*

Jag håller seriöst på att gå under då The Walking Dead har paus! *river mej i håret och blir galen* ...Jag hatar då super bra serier har pauser, det borde absolut vara förbjudet! Det finns ju inget värre sätt att lägga en människa på sträckbänken och lida :D (okei, sådär ironiskt!) Nå antar att vi alla TWD älskaren får klara oss till februari nu bara.. *suck* Tur så kommer jul och nyår snart som brukar få tiden att rusa fram ;)

Idag bär det av till Nagu på 70-års kalas och träff med hela tjocka släkten.. Eller ja, halva blir det väl :) Tillika skall vi tomta oss och plocka upp lite julklappar på vägen. Från 3 olika ställen faktist!
Får passa på nu då en resa till Nagu inte riktigt blir av varje dag :) Vägen är lång och det finns mycket lite tid över i mitt liv just nu.
Har några mycket stora juttun på gång, hoppas allt går igenom :)  Familjen som såklart är värd 110% av min tid, men måste ju hinna med djur och vänner också så alla dagar blir det tyvärr inte upp till dendär 110%en. Men jag trivs med allt i mitt liv just nu och hoppas att det inte sker någo större förändringar nu (före på våren/sommaren då det är meningen att ske). Tror planerna kommer hålla i sej ganska så bra :) Mitt år 2013 kommer vara ett mycket speciellt och händelserikt år! Ser fram emot det! :)

NYHET! på min blogg :) Delar härmed med mej av.....

Mest lyssnade låtar just nu på min spotify lista:

-Donkeyboy Silver Moon
-Usher Scream
-Chris Brown Turn up the music
-Bruno Mars Talking to the moon
-LMFAO Party rock anthem 
-Stiftelsen Vart jag än går
-Sjukstugan Zig Zag
-Ke$ha Die young
-Jason Derulo Breathing
-Far & Son Hyr stället
-Will.i.am, Brittney Scream & shout
-Demi Lovoto Give your heart a break


Ha de så bra i kylan och snön alla läsaren! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar