fredag 14 december 2012

Ny design och videon jag lovade!

Huh. Nu har jag stånkat på med ny design i en timme. Det blev väl till någonting. Var så sablars trött på den gamla "tråkiga". Var på ett mycket girly humör idag, och det syns nog tror jag :P Passade tillika på att uppdatera flikarna "under bilden". Vissa råkade ha nåågot gammal information :P

Lovade att länka till filmen också, som jag pratade om i förra inlägget, så här kommer den!




Nästa gång det är riktig hoppträning med lite högre hinder skall jag försöka få det filmat också. Tränar dock inte så mycket på höjder eftersom jag inte tycker det är nödvändigt att hoppa en meters hinder varje vecka. Teknik, teknik :) Det är det som gör det.. Men nog tar det sej, har bara känt Pale sen sommaren så jag kräver inte så mycket huisiga resultat ännu :) Jag rider för hobbyn och för att det är roligt. På vintern ska man inte behöva stressa så mycket. Man plockar upp det sedan efter julen pånytt bara då värsta stressen lagt sej.

Nästa vecka skall Molly betäckas. Satt igår och räknade ut datumen och idag har jag gjort klart vissa avtal och kullens stamtavla. Den blev ytterst fin! (inte designen då, utan innehållet syftar jag på) Fina nassar på stamtavlans rader :)
Om jag har räknat rätt kommer kultingarna att födas runt den 5 april 2013, och då vara transportfärdiga för nya hem runt den 1 juni 2013. Iiiiiiiih cant wait!!! <3


Tänk att det snart äret nytt år. Jag fattar inte. Tiden har ju gått helt sjukt fort! Nyåret skall firas med det bästa gänget och jag ser såååå fram emot det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar