söndag 9 december 2012

Im done!

170+aren efter tur på åkern


Igår fick jag köpt dom sista julklapparna, jess! Jag tror jag aldrig tidigare har varit såhär tidigt klar med julhandlandet. 
Känner mej otroligt stolt över mej själv, det kanske blir en ganska stressfri jul i år hei (om det är möjligt?)
Vi shoppade klart (nåågon tyckte synd om mej som rider i blöta uggs och "förfryser" föttren varje gång, så jag kom hem med ett par härliga vinterridskor, tack <3), åt sushi på en jätte trevlig restaurang (tummen upp) och styrde kosan hemåt.

Ännu efter en hel dags shopping pinades jag igenom en timmes boxningsträning. Det tog verkligen på.. Men.. Senare på kvällen blev det utgång med bästa gänget! Vi var påväg till Fe för att lyssna på ett band, men då vi kom fram och möttes av MINST en timmes köandes så var inte beslutet så svårt, jag står inte och köar så länge för att sedan slippa in och hinna lyssna typ en timme. Dessutom är jag inte så jätte frälst över såndär live musik på barer. Hittills har endast ett band fått mej att hoppa på stolar och bord av fiilis, och det är Rizzle, som spelade på Bystrand i höstas :) Dom har sån jäkla bra håll-i-gång på sina spelningar och får alla människor att vara med! Vi gick oberoende till Ettan istället och chillade där, träffade ännu mera underbara människor, sedan sussade jag sött några timmar och steg glatt upp och körde iväg till stallet. 
Tog en super chill ridtur på åkern med Fille. 170 +arena ute på äventyr! :) 

Nu blir det kvällspromenad i några härliga minusgrader, chococino och film!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar