lördag 22 december 2012

HATAR!!!...

Varför? VARFÖR just nu?? Vaknade imorse med lite små-ont i halsen. Tänkte att det nog bara var sådär "vakio" som man nu ibland har på morgonen, om man
har sparkat av sej täcket och råkat få lite kallt tex. Nå, det blev baaara värre längs dagen! Måsta avboka Filles ridning. Tvingade iväg mej till grisarna på eftermiddagen med lite mat och sedan via M & C på lite härligt varm glögg och chill!
Vågade dock inte vara så länge då jag verkligen inte kände mej då bra i varken kroppen eller knoppen! Nå nu väl hemma kollapsade jag totalt!!!
Näsan är röd och jag snyter mej var och varannan minut.
Var bjuden med till Jannes idag också men det fick bli "nej tack" till det med.
Nu tusan skall jag bli frisk till julen, så nu är det vila och varm glögg som gäller! Inget extra springas kring världen, hur mycket jag än sku borda göra det ena och det andra.. och.. Utgång hinner jag med på nyåret ;)

Nu blir det film, glögg, kex, ost och mys under filten med mannen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar