söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan!

Min hals svider... Idag är en dag på soffan! Vilken tur att jag har varit flitig och packat alla julklappar färdigt. Hann också laga klart jullådorna igår innan febern drog över mej! Så idag är bara en slappis dag, och har ingenting som behöver stressas med. Draw Something? med Kevin och mumin med Oliwer! Ikväll borde jag dock försöka få lite julstädat, och blir det inte till något så får det helt enkelt vara. Vi skall endå inte vara hemma en enda av julhelgens dagar så lite leksaker runt golven gör nog ingenting! ;)

Imorgon firas hos M's föräldrar med släktingar och vänner! Juldagen åker vi ut till Nagu på middag till mamma och sedan till pappa för att dricka glögg och prata strunt! Hem kommer vi först på Onsdag eller Torsdag!
Skall passa på att träffa alla mina vänner och släktingar nu :)

En dag kvar mina vänner, sedan har vi jul! Så blir det inget bloggas mer idag så,

GOD JUL! :) Hoppas ni har varit snälla och får mycket fint av julgubben! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar