söndag 30 oktober 2011

Randomness & Teininess

Vilken händelserik helg.. På Fredagen kände man sej som en lekledare på ett barnkalas, där dom flesta ungarna hade minst allvarliga överenergianfall. Tack kära kusin och Moa för att ni övertala mej att komma med, är såååå glad att jag fick vara med om denna händelse en sista gång:
Ääääh det snurrar i mitt huvuuuuu! Guuud vad jag är fuuuulll nuu! Blää, jag måste nog spyyyy!!! Ojj neeeej min klänning hasar neer, ojj neej, hela kalaset syyyns juu!! Hihhii!!
Kunde inte vara lyckligare... Men hade ju kul med er iallafall, och huvusdaken det!
På Lördagen i baren fick jag ett otydligt råmade i örat DU HAR IIINT ÅÅÅLDEEEEER!!! Öööh, jag är 20? JOOOOO JAG VEEEEEET!!!! (and your point iiiiiiis?? randooom) Nu tror jag att jag har sett nog av teininess för några år framåt, tack!
Funderade med Anna på Lördagmorgon, har man faktist själv nångång vari såndärn?? Nånejnå...

Psst.. Vet ni dendär kännslan, då man märker att ett Pargasrykte faktist stämmer? Tänk att den finns! För den upplevde jag för eventuellt första gången igår! (medvetet ha jag iallafall inte märkt den förut...)

4 kommentarer:

  1. och såp va jag o tindra o hälsade på er på Lördagen :) kram på dej :)

    SvaraRadera
  2. Joo, många roliga och härliga timmar igen<3 Hoppas vi ses ngå ännu före festen :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Skall se när ja hinner komma åt det hållet så kommer jsg dit igen om jag är välkommen :D <3

    SvaraRadera
  4. Välkommen? DU? Nånej!!
    NÅ KLAAAAAART du e välkommen :D Du e alltid välkommen hördu! <3 <3 ALLTID!
    Hoppas du slipper att komma med till Kimito på Lördagen, sku va kiva att ses igen :)

    SvaraRadera