lördag 15 oktober 2011

Äppel i telefon 4

Ojoj, längtar nog lite till måndagen nu, dagen då troligen denna lilla juvel trillar ner i postlådan! Beställde ny liittymä+kännykkä från TeleFinland förra veckan! Står inte ut med dehär Saunalahti mera!
"Säästöä joka minuutti"
JOO (ursäkta) BULLSHIT!
Jag har haft Saunalahti 500 viestin och 250 talminuter nu i över ett år, och jag tror att dom 3 första räkningarna var eventuellt det vad dom skulle vara (19.90€), sedan dess har dom bara stigit och stigit och STIGIT, tills dendär på 187€ föll ner i min postlåda och då var det slut med de Saunalahti för min del TACK!
Telefonen fungerar visserligen jo, men den är kanske inte i det bästa skicket.. Den får hänga med ännu som stalltelefon dock! Tror inte jag myrvlar i torven och höet med Iphone 4 till att börja med.. Har ingen aning hur den fungerar, var till Gigantti igår och lurade lite på den, fick just och just upp meddelanadena, bra så, FNISS! Man lär sej, antar jag.

2 kommentarer:

  1. om inte du visst det, är de inte så lätt att byta simkort mellan iPhone 4 och andra telefoner då iPhone 4 har micro sim-kort. (I alla fall min)

    SvaraRadera
  2. Riktit teknikomedveten är jag inte, nej, hördu! :D
    Men om jag har beställt från samma paikka både telefon och nytt kort helt, är dom så dumma då att dom skickar fel kort, alltså ett kort som inte passar till telefonen? Skickar dom no månne inte det som passar till iPhonen jag tagit med i samma paket.........

    SvaraRadera