tisdag 25 oktober 2011

BabyTräff (3)

Ännu en månad har gått och ännu en babyträff avklarad! Denna gång med Viken över till Heisala. Blev mött av en kossa, med det passande namnet "Sötis". Fick äta laxsoppa, som jag tror var bland den bästa laxsoppan jag nånsin smakat! Nam-Nam! Vilken toppendag!
Denhär gången deltog alla, vilket var roligt, att få se alla småttingar på en gång.

Alla hade än en gång växt MASSOR under den gångna månaden. Kan inte förstå vart tiden far, en månad igen? Och bara *vips* sa det!
Härligt att få slippa ut riktigt till det riktiga landet! Är uppväxt med djur på alla håll och kanter, och minns då jag var liten brukade jag alltid "smyga" ner till kohagen nära pappa och kunde stå flera timmar och bara titta på djuren! Härlig fridfull stämning med djur runt omkring en...
Trivdes bra, och nu är det bara att vänta på nästa träff, som faktist jag och Oliwer själva skall stå för! Sen är vi redan i November, och går det lika fort som hittills så känns det väl som yesterday då man väl sitter runt bordet och tycker tiden gått fort igen än gång!
Men har fått lära mej att det är så det är att ha barn, tiden går otroligt snabbt och man skall ta vara på den tiden som är nu, för den är så jätte snabbt förbi!

(På bilden: Tilda, Winston, Benjamin, Oliwer, Filip, Victor)
(Linn och Kalle fattas från fotot)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar