torsdag 6 oktober 2011

Inte är det lätt...

Jag som bestämde mej för att inte skriva mina arga tankar i min blogg, men även dom hör väl till tankar så, why not! Dessutom är jag inte ensam med samma "tycke" för detta beténde!
Blir otroooligt trött på sådana människor (i detta fall ENTAL), som TROR att hela världen snurrar runt denna! Man kan alltså inte säga ett ord till denna person om någo framsteg vad ens barn eller familj gör, för det är ingen skillnad vad man säger så är denna SÅKLART alltid bättre på någo sätt! Detta tävlande hela tiden, tar det faktist folk någonstans? Kommer man framåt i livet med att jämt och ständigt låtsas att man är bättre än någon annan? Allting är alltid andras fel, medan man själv är klar och ärlig som den ljuvaste diamant!
min åsikt är att tror man att man är bäst på allting så försöker man aldrig, varför skulle man då man redan kan allting, i slutändan kanske inte allting var så bra trors allt...
Tycker man ska fundera två gånger och se sej själv i spegeln, innan man kritiserar andra!

12 kommentarer:

  1. Kanske jag vet vem du pratar om och jag håller fullständigt med dej om de är samma. kram på dej <3

    SvaraRadera
  2. Jo jag tror du känner till denna pinsessa!
    Kramen på dej med sötaste!<3

    SvaraRadera
  3. tack för skitet igen alla!!!!

    SvaraRadera
  4. anonym: tack desamma! man blir behandlad så som man behandlar andra!

    SvaraRadera
  5. Har du nån aning om vem anonym är? int svårt ti gissa :) <3

    SvaraRadera
  6. Fattar inte varför denna inte vågar skriva med sitt riktiga namn, som att man inte liksom fattar vem HON är! Tycker det är lite barnsligt att man inte "vågar" stå för det man säga, utan måst säga det anonymt?? Så mycket skit hon dragit åt mej via facebook också, tror hon liksom att det är bara jag som vet om vad hon säger åt mej? Men jo, jag vet nog vem det är Sandra ;D

    SvaraRadera
  7. jag vet jo hanna, våg man int seg nå utanför fb så int har man nå liv då int, förstår dej bra.. :) Men vissa människor har int de så lätt o e stora på seg just via datorn :) de e ju nästan lite kul :)

    SvaraRadera
  8. Jag tycker bara att kan man vara stor på sej via data och sms kan man väl göra annat än kytta ner i backen då också när man ses "face-to-face"
    Men nej.. Nå, man vet ju vem som lider av det i slutändan, inte jag!
    Och lika har hon ju betett sej mot dej såå :/

    SvaraRadera
  9. japp, det ha hon.. o det kommer tyvärr knappast att ändras häller, här ha man ändå försökt ti att njuda henne med o men inget duger.. sitter inne bara, me som sakt de e int våra maga plågor :) vi har egna om vi ens har det :) kram <

    SvaraRadera
  10. Nej kommer knappast att ändras, vilket ju är lite synd men, vi har erbjudit denna redan sällskap (eller du har det), och duger det int med annat än att vara uppkäftig tycker jag man gott kan sita ensam då!... Nej det är ju int våra magaplågor, men jag börjar bli trött på allt gnäll om mitt barn från en som (jaa....) DU VET! ;)

    SvaraRadera
  11. joo, de e klaer man blit trött om någon tycker att ens barn bara e skit..!! o sen när hon seger att VI talat om hennes barn o de e no INTE sant det iallafall, vi ha aldrig sagt nå skit om ens barn!! men nej nej då tycker hon att vi ha gjort det för att hon gör det om våra varn!!!! Du förstår hur ja menar?? :)

    SvaraRadera
  12. Jag förstår jo :)
    Men i närverna får man med såntdärnt iallafall, huhhu. Nåmen tur att endel har det så perfekt att dom kan prata så myki skit om andra sen...

    SvaraRadera