torsdag 29 september 2011

Små och stora prickar!

Hur svårt kan det vara att hitta en tunika/klänning åt sej? Är glad att jag tog denhär shoppingturen med en kompis och inte med karl min, för efter att jag provat 10st tunikor med liknande "djurmönster", hade han antagligen sagt:
"Dom ser ju alla likadana ut, va e de för skillnad??"
Nååå, skillnaden är ju mega stor! Ena hade pytte-pytte små prickar, en annan hade allt för mörkt mönster, en tredje hade AAALTFÖR stora prickar!! Resten var helt enkelt inte i min smak.. Hittade tillslut min SATURDAY OUTFIT (som Oliwer och Micki valde!) så nu är det bara att handla maten ännu och sen börja fixa allting för Cocktail partyt! (Jag köpte alltså inga skor... Jesss!)
Salta menyn är klar, måste bara fundera på söta sida nu.. Hm.. Citron-maräng-paj ELLER morotskaka ELLER fylltårta?

Har stressat på nu sedan Söndagen med alla fotobeställningar från hopptävlingen, så kom helt som en "chock" då jag konsaterade att festen och kalaset är REDAN NU i helgen! Fick massor med beställningar på foton, är mega nöjd med förra keikkan! Inte bara jag tydligen som tyckte bilderna blev jätte bra! Denhär gången var det många som ville ha tavlor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar