tisdag 20 september 2011

Överlevnadstest!

Älskar mitt telefonabonemang! Det fungerar inte för fem penni, stärvar totalt hela tiden och tar INTE emot räkningarna man betalar.. Jag och Timi har båda Saunalahti, och igår var väl femte gången på under ett år som dom stänger av telefoner/intrenet åt oss! Igår var det min tur, för första gången faktist. Fattade ju först inte alls vad det var frågan om, men telefonen tog inte emot mitt sim-kort iallafall, så jag har nu levt ett dygn utan telefon!! Huhhu, hur klarade man sej för 20 år sedan?? Kan inte fatta.. Men jag klarade mej tydligen riktigt bra, tänkte inte sååå mycket på det!
Då jag, efter 25 minuters köande till asiakaspalvelu idag, fick upp telefonen igen, hade jag 14 mottagna meddelanden.....
Så, nej... Inte tycks nutiden klara sej utan telefoner eller dator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar