måndag 27 augusti 2012

Rundare och sundare!

Har nästan sedan jag var 10 år försökt gå upp i vikt. Har "alltid" varit undervikt, förutom då som bebis då jag tydligen var en riktig tjockis! Men nu på senaste åren har jag riktigt på allvar jobbat på att gå upp i vikt. 
Jag har kämpat på med att äta:
  • Allmänt fet mat (inga förändringar förutom jobbig hy)
  • Mycket grönsaker blandat med massor av proteiner (inga förändringar)
  • Olivolja extra tillsatt i maten (inga förändringar förutom spyreaktioner!!)
  • Proteinpulver och mera motion (en ynka liten förändring, gick upp 1kg)

Nu har jag levt som normalt, tillsammans med min underbara son och Martin. Har inte orkat fundera på varken kilogram eller vågar. Har bara levt på, ändrat rutinerna våra. Och allmänt mått helt super bra!!
Steg på vågen imorse...

HAR GÅTT UPP 3 KG UNDER DEN SENASTE MÅNADEN!!!!

Skit i dieter.. Hitta nån du trivs med och lev ditt liv till fullo! Det tycks tydligen vara hemligheten bakom min viktökning! Och gissa om jag tänker fortsätta med det!

Må bra, leva livet, äta gått, ha ordentliga rutiner och motionera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar