måndag 27 augusti 2012

Tar inga risker, pink &svart!

Skulle beställa ett paket med kläder idag från HoodBoys (en tysk hemsida).
Blev lite skeptisk till allt efter att ha fått ett vahvistus mejl som var super dåligt översatt till finska.. Som tur hade jag inte betalat ännu, eftersom IBAN nummer kom i just det mejlet. Googlade shopen och hittade en diskussion på suomi24 angående denna sida, ifall det är säkert att beställa via den?
Enligt många hade det varit en pålitlig sida och många hade fått sina klädpaket efter ett antal veckor. MEN ju lägre ner i diskussionen jag sjönk, ju fler klagomål dök det upp. Folk som hade väntat månader på sina paket, utan att alls få tillbaka pengar.. Andra som hade blivit utan kläder och fått vänta upp till ett halvt år på att få pengarna tillbaka till kontot..
Efter att läst detta vågade jag inte riskera, kanske hade klädren kommit hem till mej, who knows? MEN jag har en gång blivit lurad ordentligt på pengar via netet, så jag personligen tar inga risker, och är otroligt skeptisk till alla utländska shopping sidor..
Så jag besökte paikallinen "shoppingcenter" istället ;D

Att gå och "shoppa" med en 10kg´s klimp på armen är inte det lättaste. Efter turen darrade min högra arm så mycket att jag just och just fick upplåst bilen. Men smög no ut med några plagg iallafall :)


långärmad blus och två par sprumpor
(åt Oliwer)


rosa stickad tröja (glittrig, syns dåligt på bilden)


pink topp/tunika med paljetter (syns dåligt på bilden)


lederisch höga shorts (LOVE THEM)


..och såklart lederisch byxor!!!

Billigt och bra på REA säger jag, för idag slösade jag verkligen inget extra!
Nöjd med mina fynd :)
Och nu är man dessutom destu finare till helgen, då det blir gammal god kväll feat. kusin vitamin Anna i Las Pargas! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar