fredag 3 augusti 2012

Loppu-Slut

Börjar bli slut.. Like dödsslut! Skit tunga arbetsdagar som går på övertid VARJE dag/kväll, och en pojke som somnar sent, vaknar kl 7.30 och sedan är en pirrnisse och trotsbebis hela dagen..
Igår hadd vi världens rumba på jobb! Har så tusans ont i föttrena! Min matpaus var springandes i köket och fånga en bit mat nu och då när man hann.. Total kaaaoos! Och kl 8 bestämmer sej Oliwer för att stiga opp och börja gräva i lådor och skåp! * suck* säger jag!
Visst är han det mest underbara som finns! Men ibland behöver man en time out även från det.....!
Idag far Oliwer till Pargas till pappa sin. Här ska det städas och förberedas inför morgondagens fest!
Mamma och Co kommer och hälsa på idag och det ska bli jätte roligt! Har saknat all släkt och vänner såå mycket, och idag får jag se endel av släkten, och imorgon mina vänner <3 Bra dagar, bra dagar!

Och jo:
Jag har skrivit 3 st "angst" inlägg i min blogg, och det räknas tydligen till vartannat inlägg..
Nåjoo, så är det väl då!
Då tycker jag att jag inte alls lägger ut angst i min blogg, om man ser på många andra bloggar... Och klagar inte på deras sätt jag heller, de är ju ens egen blogg och man skriver vad man vill!

Sen kan jag också påpeka att ni som kommenterar får gärna lägga nå annat än "anonym" som namn, FAST man no ti 98% av fallen ändå ser på texten vem som kommenterat, men ett namn är ju alltid roligt! ;)

Tack för mej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar