måndag 27 augusti 2012

Gubbjäklar!

Jag måste säga, att tanken på att gubben min och Janne just nu ha legat ute hela dagen och stekt sej på stranden, det tar inte på mej ett dugg.. Nej nej. Jag kan ju sitta här och mysa i regnskurarna, dricka ett glas vin och titta på en film, haha!

Nej va f*n.. Tänker bara på hur sablars skönt dom har det dit nere :)
Jätte kul att höra av dom med jämna mellanrum, känns ju nästan som man är med.. Förutom at solen tar på ganska dåligt här i min ända av semestern...
...men längtar verkligen till Söndagen <3 Tror jag aldrig saknat ngon så mycket som dethär. 
HUOH..


Kolla nu på dethär, sabla clowner! En annan får dra på sej vinterjackan då man ska ut.
Dom är alltså i Kroatien, och måste säga att jag först nu fattade att det är ett VARMT land.. Jag måste varit dum, men alltså jag har trott att det är ett land att jämföra med typ Polen och Ryssland.. Lokalsinne in my heart!

Men efter att ha googlat det och fått fram följande bilder kan man bara konstatera att det var det alltså inte:





Hoppas ni har det skönt boys! :) Hälsa krabborna och delfinerna från mej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar