söndag 6 november 2011

Jobb!

Kikade lite runt på www.mol.fi idag och råkade hitta ett jobb som både skulle passa mej och som jag vet att jag skulle trivas med till 110%
Efter mycket om och men med spekulerande om dagis, familjedagvård, barnvakt, hjälp ab en kompis...osv osv... så tog jag mej själv ett redit tag om nackskinnet och skickade in en arbetsansökan! Guess if man väntar på svar!
Satt länge och funderade om det är för tidigt att fara redan, men tiderna är från 12-17 så det är ganska lämpligt att börja med, tycker jag.

4 kommentarer:

  1. Håller tummar o tår upp för dej :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! :) <3 De sku va riktit nice att slippa lite o se andra människor :) OCH få lite mera pengar att gå på i månadeen :)

    SvaraRadera
  3. Jepp, de e alltid bra lite extra pengar :) Och det gör bara gott o vara o se andra människor o tiderna 12-17 e ju en mjuk start :) Det kommer o gå så bra ;)

    SvaraRadera
  4. jag förde tindra till dagmamma när hon var 8 månader, det var hemst.. men hon hade det jäätte kul :) lycka till :)

    SvaraRadera