måndag 7 november 2011

En annan Måndag

Efter att ha legat i feber sedan torsdagkväll, hade jag hoppats på en lite aktivare dag idag! Istället blev det att uppleva en heeel lång natt med huvudvärk, som sedan på morgonkvisten smällde ut i en sju-dundrans migrän! Har aldrig förut upplevt något liknande! Fast rullgardinen var för fönstret måsta Timi hänga upp flera lager med filt ännu på! På lampknäppet i sovrummet sitter en liten röd lampa, som lyser otroligt svagt.. Jag klarade inte av att se på den, trodde mitt huvud sku smälla bara av jag såg dendär lilla lampan i ögonvrån. Drog dynan över huvudet och hoppades på förbättring om jag bara sku få en liten tupplur till.. Efter hårbottenmassage, värkpiller och mycket vatten, försvan migränen..
Istället mådde jag som en apa och var svimfärdig medsamma jag satt mej upp i sängen *öörk* !! Efter en dusch, choklad och frisk luft (tack gode gud) började jag känna mej ens lite mänsklig igen..

Kom passligt på fötter för att orka fara med till rådgivningen på nisse-nassens 8 månaders kontroll. Läkaren tyckte han var mycket fin pojke. Glad och nöjd!
Visste att han har skjutit iväg på längden på domhär senaste två månaderna, men visste inte att han han hade växt såhär mycket, nästan 6 cm!! Snart är han ju ingen liten mera... Vikten var fortfarande lite under kurvan, men helt normalt om man ser hur hans vardag ser ut! Han är nämligen aldrig stilla, förutom under dom 2-3h som han sover dagssömn..

Imorgon slipper man äntligen upp på hästryggen igen och på torsdag ska vi söka vår nya bil! Love the colour!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar