fredag 2 november 2012

Rain, rain, you can stay

Man förvånas mer och mer över hurdana egenkära arroganta pisshuvun det finns här i världen...  

AVREAGERA SEJ (x) CHECK!

Huoh, sådär.. Idag tycks det vara en regnig dag. Drömde om sommar och solsken inatt, men vaknade upp till små duggregn och en mörk morgon. Nå, det stör inte mej det minsta, det är ju höst så man skall inte klaga :) Dessutom finns det gott om sysslor inomhus som står på "att-göra-listan"
Fick mega inspiration igår att möblera om och inreda. Varför inte göra det idag då? :) Hade tänkt vänta tills söndagen men kanske jag skulle passa på idag med det istället.

Senare blir det en sväng via grisarna. Total grundstädade åt dom igår, det tog about 1,5h (minus 1h snack med P, så vi säger 30 min) ;) Oliwer "körde traktor" och klappade hästarna med Martin. Oliwer njuter verkligen av att vara med i stallet, vilket gör mej mycket glad! :) Sist han var och rida stormbölade han då det var dags att hoppa ner från ponnyryggen. Nå, snart igen! :)

Gjorde min bästa vän mycket mycket MYCKET glad igår, och det kändes så jävla bra! Helt otroligt super-duper bra! Är så lycklig över att jag kan hjälpa till nu så att det fixar sej smidigt för henne. Så, dethär löser sej... Stallplats, jobb, kämppä, ALLT! We will fix it, hun <3

Nästa vecka blir det privatlektion inom klassisk ridning. Det kan bli något intressant! Något nytt att pröva på, kommer bli kul tror jag! :) Ser fram emot det! Här en video på klassisk ridning!



4 kommentarer:

  1. Vi fixar de jo <3 du e bäst :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Iiiik sååå underbart!! :) <3 Harmar lite at jag inte nämnde om det tidigare dit, men bättre sent än aldrig och tusan det verkar som det ser jäkla positivt ut ju!! :) You´re the best!!! <3

      Radera
    2. Jooo hoppas hoppas * håller tummar o tår o hela kroppen i kors *

      Radera
    3. Här med! Här med! :) *allt i kors som gåååår att ha i kors* !!!

      Radera