tisdag 13 december 2011

Ingen stämning

Var finns min blogg-inspiration? Jag antar att den har gått och gömt sej i julstressen. Idag har den dock kikat fram några gånger, va bra!

Just det ja, jul.. Har noll julstämning! Vill ha snö, det står högst upp på min önskelista i år, och hoppas verkligen att tomten kommer förbi och kikar på min lista! Det sku göra en snö-sjuk dam mycket lycklig!

Har faktist varit så flitig i år, att jag har nästan alla julklappar fixade redan, och ännu är det bara den 13.12! Wow..
En shoppingdag kvar och sen är alla inköp gjorda till jul.

Packade några julklappar idag, Oliwer sku såklart hjälpa till. Så han och jag packade glatt paketen, vilket två av dom var hans egna! Inga problem, men kul då mamma sku knyta bandet och paketet började sjunga!

Och Lucia idag? Ojojoj var är julstämningen.. Körde genom malmen just före Lucia sku komma ut ur kyrkan, hade inte lust att stanna och se... Såg 10 minuter på FST på Finlands Lucia och bytte sedan till NCIS... Jag får väl söka julstämningen nån annanstans ifrån, för inte ens Lucia lyckades... Men Lucia + snö hade nog gjort susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar